Новини сайту

Інструменти перевернутого навчання у Moodle 3.1 – Встановлення маркерів завершення окремих видів діяльності і заборона доступу до діяльності за умовою.

 
Фото Сергій В'ячеславович Якубов
Інструменти перевернутого навчання у Moodle 3.1 – Встановлення маркерів завершення окремих видів діяльності і заборона доступу до діяльності за умовою.
Сергій В'ячеславович Якубов - понеділок 26 грудень 2016 2:02
 

Вчителі можуть налагодити ресурси і діяльності Moodle 3.1 таким чином, щоб учні опрацьовували їх у своєму власному темпі, але мали уявлення, що їхні дії є контрольованими. Учні можуть прочитати довідкову інформацію, дивитися відео, спілкуватись у форумі, читати глосарій і ознайомлюватись з вказівками щодо виконання завдань за межами класу, в той час як учитель відслідковує і контролює їх прогрес через Moodle звіти.

Це робиться за допомогою відстеження умов завершення учнем будь-якої діяльності, а також встановлення заборони доступу до ресурсу чи діяльності (наприклад, тесту), поки задана вчителем умова не буде виконана (наприклад, завершення попередньої діяльності, отримання прохідного балу за виконане завдання у Moodle і т. ін.).

Можливості відстеження «Завершення діяльності» та «Обмеження доступу» вже включені адміністратором до платформи Moodle. Вчителі повинні забезпечити відстеження роботи учнів, встановлюючи відповідні налаштування курсів та окремих видів діяльності у їх складі.